Hard work work

Vaknade upp hos min babe, skyndade iväg till McDonalds för att jobba. Slutade 17.30 då mamma hämtade mig. Vi åkte direkt till mormor och morfar i Täby och firade "minijul". Kom hem för inte så jättelängesen. Nu är jag dödstrött och funderar på att gå och lägga mig nu, så jag är pigg och glad imorgon. 

Imorgon ska jag:
Vakna 07.00, upp och duscha, platta håret, bestämma kläder, sminka mig. Fira jul med mamma. Åka till farmor en snabbis för att lämna julklappar, eftersom hon och min "farfar" inte ska vara med oss och fira imorgon. Jättetråkigt! Efter det ska jag åka hem till Felix, byta julklappar och pussa på honom! Sen ska jag vidare mot Hässelby där jag ska fira jul med mina tre kusiner, deras föräldrar, min pappa och sen vet jag inte om deras flick/pojkvänner ska vara där, men Felix ska dit på kvällen också. Myspys! Kvällen slutar sen hemma hos Felix. 

Jag har tyvärr ingen som helst julkänsla kvar längre, men det kommer väl imorgon. 

Kanske inte världens finaste bild, men det får duga för ikväll.


Jag kommer nog inte att blogga imorgon (tror jag), om jag inte bara skriver god jul eller något, men den 25:e smäller det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0