Dan före dan före doppardan'

Igår kväll åkte jag hem till min älskling Felix. Tänkte sova där, men åkte hem istället. Skulle upp med tuppen idag för att gå till tandläkaren, så det var bäst att sova hemma då, annars hade jag aldrig orkat gå upp från sängen. Kom hem runt 23 och gick och la mig på en gång, orkade inte blogga.

Idag har jag slagit in alla julklapparna igen, mer fluff på paketen denna gång. Lika roligt varje gång. Just nu sitter jag i köket med tända ljus och dricker varm choklad med grädde på toppen och lyssnar på julmusik. Igår ville jag absolut inte ha julafton på fredag, men idag längtar jag och vill inte vänta.

Julkänslan är på topp och jag mår superbra idag, precis som det ska vara vid juletider!


Julgranen hänger fint i vardagsrumstaket. Jag och min mamma är bra konstiga alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0